Knihovna Jána Langoše - Rejstřík dokumentů

Detail dokumentu #7522: The challenge of rethinking history education : on practices, theories, and policy / Bruce A. VanSledright. (Monografie)

Typ datové prezentace:   Detail   MARC   Katalog
Kontrolní číslokpw017522
Datum posledního zpracování20150904164520.0
Údaje pevné délky100423s2010----nyu|||||||||||000|0|eng||
Identifikační číslo Library of Congress 2010017581
ISBN978-0-415-87378-9 (hardback : alk. paper)
978-0-415-87379-6 (pbk. : alk. paper)
978-0-203-84484-7 (e-book)
Zdroj katalogizaceDLC DLC ABE448
Kód jazykaeng
Kód země vydání/výrobyus
Kód předmětové kategorie94(437) DÄ›jiny ÄŚeska a Slovenska
37 Výchova a vzdělávání
AutorVanSledright, Bruce.
Název dokumentuThe challenge of rethinking history education : on practices, theories, and policy / Bruce A. VanSledright.
Nakladatelské údajeNew York : Routledge, c2010.
Fyzický popis224 s. : il. ; 23 cm.
Formalizovaná poznámka k obsahuSeeking a more potent approach to teaching history -- On the limits of collective memorialization and persistent instruction -- The case of Thomas Becker : using knowledge of history as a domain to structure pedagogical choices -- Learning history : what do students know and what can they do with that knowledge? -- Teaching about Indian removal : describing and unpacking the investigative approach -- Assessing student learning -- Theorizing investigative history teaching -- How are history teachers to learn to teach using an investigative approach?.
Vedlejší věcné záhlaví - věcné témastĹ™ednĂ­ školy ph116320
výchova a vzdělávání ph127419 czenas
Vedlejší věcné záhlaví - geografické jménoSpojenĂ© státy americkĂ© ge128584 vĂ˝uka a vzdÄ›lávánĂ­
Údaje o vydání8177 8177 biblio

Exempláře dokumentu #7522

Přírůstkové čísloSignaturaČárový kódUmístěníKategorizaceDostupnostPoznámka
1448001500533448001500533 Ústřední knihovnaKategorie k prez. výpůjčceVypůjčeno do 2015-09-07